prema nos botóns se che gusta e desexas comparti-lo, moitas grazas

07 abril 2012

RIP VILLA BLACKWOOD

 
RIP VILLA BLACKWOOD

5 anos da miña vida, xogando neste barrio, que hoxe, por un maldito erro do programa simpe (gardando un sim mudando a pel) ao carallo tudo
 
Feito dende 0 inicialmente pra un reto legacy, xa abandoado, foi o barrio onde fixen os meus 3 retos compretados (jardinero a kilates, 7 biberones y trotamundos) e un abandoado (reto olimpo) foi o meu  barrio preferido, xogando cos meus pixeles adorados, cas familias que foron nacendo ao longo destes 5 anos. eran moitos os sims nacidos aos que lle tiña cariño e ainda que a maioria estan "a salvo" por "rescata-los" co o simpe, e os poida reproducir no novo barrio, non é igual

foron 5 anos fermosos, nos que vin "nacer" a algúns dos meus "Pixeles adorados" como lles chamo, a maioría están a descarga aquí 


non sei se haberá algunha solución e poida recuperar o meu barrio con todo o tiña alí, se a atopo e funciona levareime moita ledicia, e volverei a xogar co meu barrio favorito....

estou tentando facer un barrio novo ca maioría dos persoaxes orixinais, pero xa non será igual

Séica a maioría me dirá, sobre todo os que non son xogadores, "PERO SI ES UN JUEGO" e eu lles contesto; si, seino, é un xogo, pero ¿e se ese xogo é onde te refuxias nos malos momentos ou cando suceden cosas "inevitables"? é unha via de escape a realidade, outros me direis "deixao, xa non merece a pena", volvo a contestar "si merece a pena" 

 aínda teño a carpeta no meu portátil e aí estará para sempre na lembranza.... 

Ledi DeLioncourt

No hay comentarios:

Publicar un comentario